Pagina's

maandag 11 februari 2013

[Review] Foldify

Daar issie dan, mijn eerste review! Dit keer over de app ''Foldify'', ik ga jullie alles vertellen over deze iPad app! Lees gauw verder!






Templates
De app Foldify, is een app waarbij je een 3D figuurtje kan maken, en kan uitprinten. Ik ga jullie allemaal uitleggen hoe!

Wanneer je de app opent, heb je keuze uit verschillende ''templates', denk aan een poppetje, een huis, een auto. Je kiest een van deze templates en daarna kan je beginnen met het versieren van deze template.



Ik kies voor het gemak een normaal vierkantje die ik tot een poppetje ga maken. Met deze app heb je veel mogelijkheden, je kan er voor kiezen om het te tekenen, maar je kan ook kiezen uit vele stickers zoals ogen, monden, etc. 

Eventjes heel simpel gemaakt, maar dit is een van de vele mogelijkheden die je kan maken met deze app. Handig is dat je alles heel gemakkelijk kan draaien en inzoomen, en links zie je gelijk je resultaat, die je van verschillende kanten kan bekijken.

Dan denk je, ik heb zoiets gemaakt, en wat nu? Nou, nu kan je hem gaan uitprinten! Uitprinten? Ja zeker! Je kan je werk zo uitprinten (als je een AirPrint printer hebt) of je stuurt hem naar je computer via de e-mail om hem op je pc uit te printen.







En dan nog leuker voor alle knutselfanaten onder ons, je kan het uitgeprinte werkje ook nog is uitknippen, vouwen en plakken zodat je een echt figuurtje hebt! 





En als laatst kan je ook nog fotos in je template zetten, voor nog meer plezier.




Tot slot:
De app Foldify kost 1,79 en is voor deze prijs meer als waard. De app is alleen verkrijgbaar op de iPad van Apple. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten