Pagina's

dinsdag 12 februari 2013

Ziek in de vakantie & Harlem Shake

Heb je vakantie, denk je... Nu kan ik van mijn vrije tijd genieten, maar die heb ik dus nu niet. Waarom? Omdat ik Nick heet en altijd ongeluk heb, want ja, ik ben ziek in de vakantie. Heb kapot erge hoofdpijn en dan ook nog is verkouden. Het kan niet op. Hopelijk gaat het gouw weer over, want ik wil nog van mijn vakantie kunnen genieten. Dus omdat ik ziek ben, kan ik ook mijn vriendin niet zien, want ik wil niet dat ik haar aansteek.

Dus omdat ik verder niks kan doen behalve achter de computer zitten of in bed liggen, kies ik voor het eerste. Vandaag ben ik op iets gekomen, het zogenaamde 'Harlem Shake' in het begin wist ik nog niet wat het was, dus ben ik gaan googelen en het staat er vol van. In het nieuws & op YouTube. Wat is Harlem Shake? Eigenlijk gewoon een 'viral' video. Een viral video is een video die door word gestuurd en dan weer doorgestuurd, en/of nagedaan word. Harlem Shake is iets nieuws. Je ziet een groep mensen die gewoon dingen aan het doen zijn, en je ziet 1 iemand losgaan op de muziek. Na 15 seconden zie je een nieuw shot waarin iedereen losgaat. Ik heb hieronder wat voorbeelden geplaatst.





Voor nu, doei. En tot de volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten